Stichting Jongeren Wereldwijs

projecten

Stichting Jongeren Wereldwijs is er om wereldwijd de meest kwetsbare kinderen/jongeren te helpen. De missie van onze stichting is het verlenen van financiële, praktische en materiële steun. Door middel van lokale projecten, bieden wij deze kinderen/jongeren bescherming, onderwijs, onderdak en ondersteuning.

Die Jongeren Wereldwijs-stigting bestaan ​​om die mees kwesbare kinders/jongmense wêreldwyd te help. Die missie van ons stigting is om finansiële, praktiese en materiële ondersteuning te verskaf. Deur plaaslike projekte bied ons hierdie kinders/jongmense beskerming, opvoeding, skuiling en ondersteuning.

The Jongeren Wereldwijs Foundation exists to help the most vulnerable children/young people worldwide. The mission of our foundation is to provide financial, practical and material support. Through local projects, we offer these children/young people protection, education, shelter and support.

E-mailen