Stichting Jongeren Wereldwijs

Onze doelstelling

Stichting Jongeren Wereldwijs is er om wereldwijd de meest kwetsbare kinderen/jongeren te helpen. De missie van onze stichting is het verlenen van financiële, praktische en materiële steun. Door middel van lokale projecten, bieden wij deze kinderen/jongeren bescherming, onderwijs, onderdak en ondersteuning.

Onze visie
Als stichting zetten wij ons in voor het welzijn van de meest kwetsbare kinderen/jongeren wereldwijd . Dit doen wij o.a. door:
het opzetten van doneer- en sponsoracties op onze website
het aanschrijven van ondernemers en grote bedrijven met het verzoek ons te steunen
het opzetten van projecten waarin wij, met behulp van vrijwilligers/jongeren, praktische ondersteuning bieden aan lokale non-profit projecten verspreid over de wereld.

Helaas groeit niet elk kind op in een positieve omgeving. We zijn vastbesloten om hun leven positief te beïnvloeden, omdat we weten dat dit de wereld waarin we leven zal veranderen!

Die Jongeren Wereldwijs-stigting bestaan ​​om die mees kwesbare kinders/jongmense wêreldwyd te help. Die missie van ons stigting is om finansiële, praktiese en materiële ondersteuning te verskaf. Deur plaaslike projekte bied ons hierdie kinders/jongmense beskerming, opvoeding, skuiling en ondersteuning.

Ons visie
As fondament is ons verbind tot die welstand van die mees kwesbare kinders/jeugde wêreldwyd. Ons doen dit onder andere deur:
die opstel van skenkings- en borgskapveldtogte op ons webwerf
skryf aan entrepreneurs en groot maatskappye en vra hulle om ons te ondersteun
die opstel van projekte waarin ons, met die hulp van vrywilligers/jongmense, praktiese ondersteuning bied aan plaaslike nie-winsgewende projekte regoor die wêreld.

Ongelukkig word nie elke kind in 'n positiewe omgewing groot nie. Ons is vasbeslote om hul lewens positief te beïnvloed, want ons weet dit sal die wêreld waarin ons leef verander!

The Jongeren Wereldwijs Foundation exists to help the most vulnerable children/young people worldwide. The mission of our foundation is to provide financial, practical and material support. Through local projects, we offer these children/young people protection, education, shelter and support.

Our vision
As a foundation, we are committed to the well-being of the most vulnerable children/youth worldwide. We do this, among other things, by:
setting up donation and sponsorship campaigns on our website
writing to entrepreneurs and large companies asking them to support us
setting up projects in which we, with the help of volunteers/young people, provide practical support to local non-profit projects around the world.

Unfortunately, not every child grows up in a positive environment. We are determined to positively impact their lives because we know it will change the world we live in!

E-mailen